dissabte, 24 de febrer del 2018

Estades a l'empresa dins la setmana "Projecte futur"

Tots els nostres alumnes van realitzar dos dies de pràctiques en empreses, experiència que ha estat altament valorada per la majoria.

N'hem demanat l'opinió a un parell:

"Al principi, quan vaig veure el lloc de pràctiques que m'havia tocat vaig pensar que seria avorrit i que no m'agradaria gens. Però al contrari, l'experiència em va encantar i tots els membres de l'empresa ens van donar molt bon tracte i jo, personalment, vaig aprendre moltes coses noves."
                                                                                                     Núria Ordóñez 


ACCEDEIX a la web que va crear




A la mateixa empresa també hi va anar la Laura Paniagua. Aquesta és la seva web:
ACCÉS

"Anar de pràctiques en una empresa, per mi ha sigut tota una experiència, i crec que m'ha servit molt per poder decidir en el meu futur una vocació que m'agradi i pugui disfrutar. La meva mentora també m'ha agradat molt, perquè és una persona molt simpàtica i agradable. Ella m'ha despertat un interès pel món de les empreses. Tota la gent que he conegut allà m'ha ajudat a entendre tot el que es fa en una empresa professional. Al poder estar en aquell ambient laboral m'he adonat  que el tema de la seguretat el tenen molt en compte. En general m'agradaria poder haver estat més temps fent les pràctiques, ja que m'han servit molt, i m'ho he passat molt bé descobrint tot el que es fa en una empresa i tots els diferents llocs de treball que hi ha. En conclusió, si en el futur treballo en algo relacionat amb les empreses, sabré que aquestes pràctiques m'havien servit de molt, i potser si no les hagués fet no m'hagués adonat que tot aquest tema laboral m'agradava."
                                                                                                Mireia Tarragó

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada